© copyright s.v.Tivoli
2014-15

(Wedstrijd)verslag - 6

02 november 2014

Tivoli 3 - Pusphaira 8 (3-2)

Door onze redacteur Pascal Janssen Wederom 3 punten. Ondanks alle alcoholische versnaperingen die gisteravond bij Gijs of elders zijn ingenomen, stonden we met z'n veertienen om elf uur paraat. Na 5 minuten moest ons Peerke het strijdtoneel verlaten. Na enig aandringen van de studenten kwamen wij toch op voorsprong. Dion gaf een prachtige steekpass op Jaffa en die rondde goed af. Voor rust werd het nog gelijk. We zaten er niet kort genoeg op en Pusphaira strafte dat af. Na de koude thee speelden wij iets beter en al snel kwamen we weer op voorsprong via Marc. Hij schoot vanaf 20 meter en de keeper verprutste een simpele vangbal. Lang duurde het allemaal niet, het stond een paar minuten later toch weer gelijk. Een geplaatst maar slap schot in de benedenhoek was Tommy te machtig. Robke maakte kort daarna een mooie actie en haalde de achterlijn, zijn knappe voorzet werd door Jaffa binnengewerkt. Drie punten in de tas. Na de wedstrijd hebben we nog even samen gezeten en besloten hoe we de komende seizoenen verdergaan. Peerke en Pasje gaan samen het komende seizoen de taak van Stubbske overnemen. Het seizoen daarna nemen Vinnie en Marc het stokje weer over. En Patrick zoekt nog een maatje voor het seizoen daarna. De nabije toekomst van ons vriendenteam is dus veilig gesteld.